Tuesday, 7 November 2017

Mmorpg system handlowy


MMO z dobrym systemem aukcji handlowej. I ve patrzy wokoło dla nowego MMO, który mogłaby handlu w I don t dbać o samej grze, wszystko co chcę zrobić, to handlu w ah lub jakiś alternatywny system i zarobić zyski. Do tej pory próbowałem Archeage całkiem nieźle, po jakimś czasie nudny, bardzo nieprzyjazny system handlowy PoE, Wildstar bardzo dobry, ale za mało ludzi, aby mieć wystarczającą płynność dla kontrahenci. Więc jakieś pomysły Może jakieś nadchodzące MMO, czy może jakieś stare imiona, które wciąż mają dużo graczy na swoich platformach handlowych. Słyszałem wiele o Ewie, ale większość informacji była związana z tym bardzo nieprzyjaznym dla nowych graczy. Czy to prawda. Eladi Arnhem Stanowiska 1.106 Użytkownik Niezbyt często. Nie ma innej gry, która zdalnie zbliża się do systemów gospodarczych, które ewe ma cały zestaw mechanizmów rozgrywki, aby poprawić ten, który zdalnie łączy się z trade. I dont grać w tę grę już od jakiegoś czasu, ale chciałby to każdy gracz, który lubi ekonomię riginally wysłane przez Jurnon Witam, Dziękuję wszystkim za wkład, spróbuję wspomniane wyżej jak najszybciej, ale nadal myślę, że nie wykopałem prawego, ale jeszcze ktokolwiek inny ma jakieś MMO do zaoferowania. Nie tak naprawdę Jak inni już powiedzieli, jeśli Twoim celem jest handel sprzedażą, nic nie pochodzi nawet na odległość blisko Eve Online To jest bardzo dużo panującego monachu w tym obszarze. Co to jest dobry MMORPG, który obejmuje ekonomię i handel Crafting. AvsRock21 Denver, CO Postów 256 Członek Niezręczny. Podpisany przez Quizzical Uncharted Waters Online pozwoli Ci spędzić prawie cały swój czas craftingu i handlu, jeśli to, co chcesz To sa sandbox, więc w zasadzie wszystkie treści w grze jest opcjonalne To sprawia, że ​​rzemiosło i handlu bardzo skomplikowane, więc wygrał wszystko w ciągu pierwszego tygodnia, a potem nie ma nic do roboty, ale mielenie Jeśli znów będziesz rzemiosła, a mniej do handlu, opowieść na pustyni to głównie gra o rzemiośle. To zdecydowanie najgłębszy system rzemieślniczy - bardziej niż wszystkie inne gry wymienione na tej stronie połączone Możesz też zrobić większość craftingu i handlu Piraci z Puzzle Porzucili dużo głębi z handlu kilka lat temu, choć, kiedy zmienili stawki spawnowe do wymuszenia stabilnych cen światowych ----- Jeśli chodzi o powyższe sugestie, WoW to straszna gra dla kupców To prawie całkowicie o walce, plus garść działań z boku, które wchodzą w walkę Ma dobry dom aukcyjny, ale górna końcówka ma tendencję do być wiążącym na pickup - co oznacza, że ​​nie może wejść do domu aukcyjnego WoW s crafting system jest jednym z tych, które wydaje się być w grze więcej dać marketing kolejny punkt kulminacyjny niż coś, co gracze mogą rzeczywiście robić Runescape, z drugiej strony, to straszna gra, okres Tak, jest garstka różnych zawodów rzemieślniczych Ale każdy z nich jest po prostu, zrobić coś zillion razy na poziom To pozostawia obsceniczne kwoty rozdrabniania, ale nie może głębiej Potbs pasuje do tytułu o f wątek, ale nie oryginalnego postu To prawie całkowicie o walce Crafting to dobrze wykonana aktywność uboczna, ale ponieważ jesteś ograniczona tym, jak wiele pracy robi się dziennie, crafting jest czymś, co zrobisz kilka minut dziennie i to nie to Twoja główna aktywność Klasa freetradera, w przeciwieństwie do tego, co można założyć z nazwy, to kolejna klasa bojowa i nie specjalizuje się w działalności gospodarczej EVE wydaje się standardową sugestią w wątkach podobnych to, choć jest to gra subskrypcyjna Ludzie twierdzą, że ma bardzo głęboką gospodarkę, ale nie grałem tego, więc nie chciałbym tego wiedzieć. PoTBS wciąż bije UWO nawet w gospodarce handlowej UWO ma absolutnie straszną walkę i żeglowanie, a inne działania niezwiązane z walką są zupełnie nudne Przynajmniej masz walkę, aby wrócić do PoTBS, jeśli będziesz się nudził robienia innych rzeczy. Gospodarka w PoTBS jest naprawdę dobra UWO ma tak mało graczy, że gospodarka jest naprawdę ograniczona pod względem geograficznym, gra Możesz zarabiać w wielu miejscach w PoTBS Rzeczy sprzedają się szybko w PoTBS czyni handel bardzo satysfakcjonującymi. potaco Hoffman Estates, IL Stanowiska 82 Member. While I didn t zrobić dużo handlu rzeczy ekonomicznych w moim czasie w EVE, I d say to zdecydowanie pasuje Twoje kryteria Prawdopodobnie najlepsza ekonomia jakiejkolwiek MMO Wiem, że nawet kiedyś nadal mają profesjonalnego analityka ekonomicznego na swojej liście płac tylko po to, aby nadzorować rozbudowany system handlu graczem, aby zachować równowagę. Możesz ćwiczyć umiejętności, które czyni cię lepszym w tworzeniu lub handlu niż inni gracze, istnieje zdrowy przemysł ciągnący, ponieważ nie ma scentralizowanego magazynu bankowego, podobnie jak większość MMO, ludzie są gotowi zapłacić za transport ładunków w galaktykach dla innych, a jeśli jesteś naprawdę ambitny, można nawet rozpocząć własne korporacje rzemieślnicze. Ma opłatę abonamentową, ale można również kupić PLEX 30 dni czasu gry z walutą w grze ISK Jeśli uda się, możesz potencjalnie zagrać za darmo. EVE ma Niespodzianki, choć to bardzo przytłaczające mnóstwo wykresów tekstowych itp., trwa kilka tygodni, aby wyszkolić umiejętności, aby naprawdę zacząć być rozsądnie dobry w danym obszarze gry, środowisko może stać się szare, ponieważ jest w kosmosie, wszystko wygląda tak samo i zawsze musisz patrzeć na plecy ze względu na potencjał PVP, ale wyższe ryzyko wyższej nagrody. Jeśli jesteś przeciwko EVE, spróbowałbym UWO lub POTBS, chyba że nienawidzisz zarówno przestrzeni, jak i wody Opowieść na pustyni jest bardzo ciekawa gra w koncepcji, ale przynajmniej ma subskrypcję i nie robi naprawdę spełnienia ekonomicznej części twojej prośby w ten sam sposób jak inni. Ale hej, większość gier jest albo bezpłatna albo ma bezpłatne próby, więc pobierz em i wypróbować kilka out. Originally Wysłany przez AvsRock21 PoTBS nadal bije UWO nawet w gospodarce handlu UWO ma absolutnie straszne walki i żeglugi, a inne działania niezwiązane z walką są całkowicie nudne Co najmniej masz walce, aby wrócić do PoTBS jeśli znudzisz się z doi inne rzeczy Gospodarka w PoTBS jest naprawdę dobra UWO ma tak mało graczy, że gospodarka jest naprawdę ograniczona geograficznie w grze Możesz żyć w wielu miejscach w PoTBS Wszystko szybko sprzedaje się w PoTBS, co czyni handel bardzo satysfakcjonującymi. Przeczytaj pierwotny post ponownie Oryginalny plakat chce być kupcem Tak, PotBS ma lepszą walkę z okrętami niż UWO Ale to nie ma znaczenia, czy po prostu jest to walka o ziemię kupiecką UWO jest lepsza niż w przypadku Potbs, ale to jest strasznie niski pręt i Oni bardzo źle w walce na lądzie. Nie mam pojęcia jak twierdzić, że PotBS ma lepsze żeglowanie niż UWO Żeglarstwo w PotBS jest, zaczniesz się ruszać, idziesz do AFK, a ty sprawdzasz 20 minut później Lub być może mniej, zależnie na konkretnej trasie, którą musisz wziąć Żeglarstwo w UWO, biorąc pod uwagę wiatr, aby optymalna trasa z A do B prawdopodobnie nie jest odwrotna optymalnej trasy z B do A i wiatry również się zmieniają Ponadto, w UWO wiele rzeczy może się zdarzyć a żeglarstwo, które może być konieczne. Gospodarka w PotBS nie jest źle, w rzeczywistości jest lepsza od większości innych gier MMORPG, choć to nie jest wiele, ale jest to cecha boczna, a nie coś, co można zbudować wokół ciebie nie zamierzasz spędzać większość czasu w grze jako handlowca, chyba że grasz tylko przez kilka minut dziennie Cóż, albo to, albo jeśli nie spędzisz większość czasu na przerzucaniu kół na rzeczy, które nie zwiększyły zysku Twój zysk handlowy przychodzi całkiem dużo z użycia twojej pracy i masz stałą pulę roboczą na dzień. System rzemiosła rzemieślniczego. UWO jest z łatwością rzędu wielkości niższy niż w PotBS Istnieje ponad 400 towarów handlowych i ponad 160 portów Każdy port sprzedaje kilka transakcji towarów i kupuje wszystkie towary handlowe lub prawie wszystkie muzułmańskie obszary nie kupiły alkoholu lub produktów z wieprzowiny, a hinduistyczne tereny także wygrały kupno produktów z wołowiny, z cenami, które zmieniają się gwałtownie przez port Ceny za dany handel w danym porcie wahają się czas mija też For przykład, jeśli zbyt wiele osób je sprzedaje, jego cena spadnie Niektóre towary handlowe mogą być wyprodukowane na wolności lub poławiane podczas połowów, a nie do zakupu Wiele towarów handlowych można spreparować w inne towary handlowe, a następnie sprzedać Rzeczywiście, to jest wyłącznym sposobem, że niektóre towary handlowe są tworzone w grze Niektóre towary handlowe ryzykują spożywanie przez szczury i inne don t Niektóre towary handlowe mogą się palić, jeśli twój statek złapie ogień, a inni mogą t Niektóre towary handlowe mogą być zamienione na materiały eksploatacyjne podczas żeglugi i innych cannot. Meanwhile, crafting jest również bardzo skomplikowane Niektóre przedmioty są spreparowane z książek receptur, które można kupić Niektóre są nabywane z książek receptury uzyskane innymi sposobami, a nie bezpośrednio sprzedawane przez NPC Niektóre przepisy są znane tylko niektóre NPC, i musisz zdobyć pomoc od konkretnego NPC, aby spróbować tego. Niektóre rzeczy można spróbować tylko na Twoim prywatnym gospodarstwie. Niektóre prace są najlepiej wykonane podczas żeglowania na morzu, podczas gdy inne roboty muszą być robione na lądzie. Niektóre roboty przepisy kulinarne w jednym zawodzie wymagają towarów wyprodukowanych przez inny zawód rzemieślniczyjący Wytwórstwo z rzemiosła jest częściowo przypadkowe, a dla zaawansowanej alchemii może być dzikie przypadkowo. Możesz nosić tyle umiejętności i jest wiele umiejętności rzemiosła Istnieje również handel umiejętności, które pozwalają kupować więcej konkretnego handlu na raz. A potem jest kilka umiejętności wykorzystywanych w innych celach, takich jak walka lub poszukiwania. Te priorytety siły Jeśli jesteś głównie graczem rzemieślnikiem i handlowcem, możesz wybrać lepsze umiejętności na tym niż większość innych osób W przeciwieństwie do PotBS, każdy może zrobić wszystko, więc nie masz craftingu ani przewagi handlowej nad nikim innym, niezależnie od tego, co robisz. Jeśli szukasz najczęściej walki park rozrywki z trochę gry innych rzeczy z boku, to PotBS jest dobrym wyborem, jeśli lubisz walkę z okrętami i nie przejmuj się wyjątkowo ciężkimi sytuacjami, które sprawiają, że nie jest to zbyt nieśmiałość w grze dla pojedynczego gracza. Jeśli szukasz gry, w której możesz foc nas na inne rzeczy i nie robić dużo walki, to UWO jest jednym z niewielu realnych wyborów - a PotBS nie jest i myślę, że to jest to, co jest oryginalnym plakatem. Każda gra, która jest po apokalipsie, prawdopodobnie ma szczegółowe sprecyzowanie system i Ziemia Spadająca nie są wyjątkiem Typowo wszystkie elementy gry mogą być spreparowane, a brutalna atmosfera sama w sobie dobrze nadaje się do sytuacji, w której gracze musieliby się bronić dla siebie Nowoczesne ustawienie dnia pozwala również na unikalne pojęcia w spreparowanych wszystko od ubrania i broni do transportu. Jednym z wielkich rzeczy na temat systemu rzemiosła w Fallen Earth jest to, w jaki sposób można dalej robić inne rzeczy w grze bez pogarszania się w stolikach roboczych. Możesz ustawić rzeczy w kolejce, a gra pozwoli Ci znać, kiedy element zostanie ukończony Świat jest ogromny i istnieje ogromna potrzeba stworzenia spreparowanych przedmiotów, dzięki czemu można łatwo stworzyć imię dla siebie w świecie Fallen Earth, specjalizując się w różnych dziedzinach pes crafting. Na wszystkich systemów rzemiosła na tej liście, ta gra prawdopodobnie ma najbardziej tradycyjnych z nich wszystkich Guild Wars 2 nie ma wielkiego systemu crafting ze względu na to skomplikowane, a nawet w jaki sposób polegać agme jest na odtwarzaczu wykonany materiał Zamiast tego, jest świetny ze względu na to, jak jest elegancki i jak to działa Każdy bohater ma możliwość wypoziomowania każdego zawodu, a system progresji jest niezwykle łatwy do naśladowania i zrozumienia. Podczas gry, gromadzenie węzłów na całym świecie i wrogów spadek materiałów i przedmiotów można rozbić na dalsze materiały, a faktycznie to zupełnie możliwe, aby gracze wyrównywali swoje postacie prawie całkowicie bez kiedykolwiek walczyć z czymś, chociaż może się strasznie drogo w późniejsze części gry tak rzemieślnie slick Dom aukcyjny slick sprawia, że ​​super łatwe do sprzedaży crafted przedmiotów, a co najmniej crafting narzędzi dla przyjaciół i alts jest dobrym sposobem na go. Wh ile Mortal Online może nie być najbardziej wypolerowanym i popularnym MMO na rynku teraz, każdy, kto tak naprawdę próbuje i dostaje się do systemu rzemieślniczego będzie wiedział jak głęboki ten otwór królika robi prawie wszystkie wartościowe przedmioty są crafted przez graczy, które przyczyniają się do bycia ważną częścią gospodarki Co naprawdę sprawia, że ​​rzemiosło w MO świeciło, jest to, jak skomplikowane wszystko jest na poziomie mechaniki systemowej. Są tony różnych rodzajów materiałów, które można połączyć w unikalne sposoby robić rzeczy Możesz wybrać i wybrać materiały, które chcesz uwzględnić, aby tworzyć niestandardowe przedmioty i przepisy, które wpływają na Państwa w różny sposób Kiedy handlujesz przedmiotami, możesz specjalizować się i zachować przepisy kulinarne w tajemnicy i naprawdę zarobić na drodze jako handlowca i handlowca świat To naprawdę głęboki system, który jest znacznie bardziej imponujący i elastyczny niż większość MMO na rynku.

No comments:

Post a Comment